وي با بيان اينکه در هفته به طور ميانگين حدود 20 شکايت از تاسيسات و موسسات گردشگري سطح استان به اداره کل ميراثفرهنگي ارائه ميشود، تصريح کرد: حتي بسياري از شکايات تاسيسات گردشگري استانهاي ديگر نيز از سوي شهروندان تهراني به معاونت گردشگري استان ارسال ميشوند.
لاريجاني بيان داشت: اين امر ما را با حجم انبوهي از شکايات مواجه کرده است و به منظور رسيدگي به اين شکايات و پاسخگويي به شهروندان درصدد هستيم با همکاري معاونت گردشگري مرکزي تعداد کميتههاي رسيدگي به شکايات را افزايش دهيم.
مديرکل ميراثفرهنگي استان تهران خاطرنشان کرد: در رابطه با رسيدگي به شکايات شهروندان از تاسيسات و موسسات گردشگري ساير استانها نيز با همکاري ادارات ميراث فرهنگي، صنايعدستي و گردشگري استاني نيز اين کار در دست انجام است تا روند رسيدگي به شکايات به صورت مشارکتي با قدرت بيشتري دنبال شود./115
انتهای پیام/